סאונה יבשה עיצוב הבית

סאונה יבשה עיצוב הבית

סאונה יבשה עיצוב הבית

סאונה יבשה עיצוב הבית
חשוב להבין, הסאונות שלנו פועלות בשיטה ייחודית ושונה לחלוטין מסאונות רגילות:
שיטת האינפרא ספא – תנורי אינפרא אדום.

רוצים להיפטר מהמשקל העודף?! רוצים לנקות את הגוף מרעלים?!
רוצים להאט את תהליך ההזדקנות?! רוצים לרפא מחלות?!

סאונה בשיטת הגלים האינפרא אדומים היא הבחירה הנכונה!!!

סאונה יבשה עיצוב הבית

מבוא

ה-InfraSpa פירושו בריאות והתחדשות הגוף.

במשך שנים, הטכנולוגיה היפנית הסודית שירתה את מאוויי היופי והבריאות של העלית היפנית, אימפריית השמש העולה.

התא עם קרני האינפרא אדום מבוסס על מוליכים אינפרא אדומים בטכנולוגית ה-SunCarbon המפיצים את ‘קרני החיים’ – זהו החלק היעיל ביותר של הספקטרום הסולארי, שחודר עד לעומק של 5 סנטימטרים בגוף האדם. תחושת חמימות מתרחשת אחרי זמן קצר בטיפול עצמו, ומלווה בהזעת יתר.

סאונה יבשה עיצוב הבית
InfraSpa – הקרניים האינפרא אדומות, האם זה באמת יעיל?

ללא שום צל של ספק! הוסיפו את ניסיונכם האישי בשבוע טיפולים למחקרים רבים משלל מדינות,
ותהיו משוכנעים גם אתם בפלא תאי ה-InfraSpa
טיפולים סדירים ב-InfraSpa מבטיחים לכם גוף יפה וחטוב, בריאות ותחושת התחזקות.
החום האינפרא אדום ותדירות התהודה הטבעית עושים פלאים ואף חיוניים לבריאות, ליופי ולרגיעה.

טיהור הגוף אין תרופה או שיטה אחרת שיותר יעילה להרחקת מתכות רעילות, חומרי הדברה ושאר
חומרים מזיקים מהגוף באותה הצלחה של שיטת ה-InfraSpa.

תהליך רענון מונע הזדקנות מתקיים על ידי סילוק פסולת כימית מהגוף על בסיס קבוע.
טיפול יומיומי להוצאת רעלנים צריך להיות נעים ופשוט, ואין יותר מתאים משיטת ה-InfraSpa.

שריפת קלוריות 600 קלוריות, לטיפול בן 30 דקות – לשם השוואה, לעשות 30 דקות ג’וגינג שורף רק 300 קלוריות. בסאונות החום נוגע רק בשכבה דקה של העור. ב-InfraSpa החום מתרכז במאגרי השומן תת-עורי. העלייה בטמפרטורה גורמת לפיצול השומנים. שיטת ה-InfraSpa היא הדרך הנעימה ביותר להורדה במשקל.

חיוניות  מדהים כמה תרגישו טוב כאשר תתפטרו מכל הרעלנים הכובלים את החיוניות שלכם.

רענון ומיצוק הגוף החום האינפרא אדום מחזק את מחזור הדם. הקמטים מתיישרים והעור נהיה יותר גמיש . התוצאה – עור צעיר ויפה.

ריפוי שאיפת שמני האתר המופקים מעץ הארז, חומר התאים עצמם, מקל על תהליך הנשימה. יעיל ביותר תוך כדי חימום הגוף לריפוי ומניעת ברונכיט והצטננות.

רוגע וכיף חום של רווחה ואוויר צח המופקים מהתאים, עוזרים להורדת עייפות ולחץ.

הזעה וניקוי רעלנים
במספר מדינות, בעשורים האחרונים, נחקרה ההשפעה החיובית של החום האינפרא אדום על בריאות האדם. התאוריה הידועה ביותר היא שיטה שפותחה על ידי מדענים יפנים – שיטת הביו- תהודה.
כאשר גזים רעילים וחומרים מזהמים כמו עופרת, כספית וכלור נכנסים למים, הם נלכדים על ידי מולקולת המים. כאשר הרעלנים נאגרים בתוך הגוף (שמורכב במידה רבה ממים) אנרגיית תאי הגוף נעצרת, זרימת הדם נחלשת והאדם חש ברע.
ניקוי רעלנים (הוצאת רעלנים מהגוף) מתרחש בזמן שמולקולות המים בתאים נחשפים לתנודות גלי האינפרא אדום. תנודות אילו מחלישות קשרים בין מולקולות ובכך הרעלנים משתחררים ממולקולות המים. החום מרחיב את כלי הדם החסומים – ועוזר להוצאת החומרים המזיקים יחד עם זיעה ושתן.

ה-InfraSpa מהווה דרך קלה נעימה ובריאה לניקוי הגוף מרעלנים.

סאונה יבשה עיצוב הבית

30 דקות ליום למען היופי
תעשיית היופי – זה שוק שמגלגל מיליארדים ואינסוף מוצרים. נשים וגברים בכל העולם מחפשים את אותו מוצר הפלא שיעזור להם להיות יפים וצעירים, למרות זאת, חשוב לדעת שלפי חוקי הטבע, החזות שלנו מושפעת בראש ובראשונה מבריאותנו ופחות מכל אותם קרמים ותרחיצים שאנו משתמשים בהם.
סביבה מזהמת, שימורים ותוספות מזון, אלכוהול ועשן סיגריות משאירים עקבות מסוכנות בגוף האדם – רעלנים שמשפיעים לרעה גם על החזות, וגם על החיוניות שלנו. החזות היפה שלנו מצריכה לא רק אמצעים קוסמטיים אלא גם טיפול בניקוי הגוף מכל אותם חומרים מזיקים.
אנחנו ממליצים על ניקוי הגוף מרעלנים בדרך טבעית – הוצאת הפסולת מהגוף עם הזיעה, במקום כל מיני ניסויים על ידי “תרופות פלא”.
פעולת האינפרא אדום נבדקה בהצלחה במספר רב של מחקרים.
המרצת מחזור הדם וחיזוק מערכות הלב וכלי הדם:

גוף האדם מצנן את עצמו במצב בו טמפרטורת הגוף הפנימית עולה . דפיקות הלב יהיו חזקות יותר בכדי לשאוב יותר דם, חמצן ומים בגוף, זאת במטרה לצננו. פעילות יעילה זו של הלב ושל כלי הדם היא שוות ערך לריצה, ובעלת אותן יתרונות למערכות הלב וכלי הדם. המגזין של ארגון הבריאות האמריקאי יצא באוגוסט 1981 בהצהרה הבאה: ” רבים מאיתנו היוצאים לריצה עושים זאת כדי לחזק את מערכות הלב וכלי הדם, ולא כדי לבנות שרירים חזקים ברגלים. שימוש קבוע בסאונה נותן את אותה תוצאה למערכות הלב וכלי הדם, ובכך הוא אמצעי אפקטיבי גם בשריפת קלוריות על בסיס קבוע”.

הקלה על כאב ונוקשות במפרקים 
סאונות הפעולות על האור האינפרא אדום יכולות להקל על כאבים בשרירים ובעצמות או על פגיעות בשריר או ברקמות זאת באמצעות חדירת סגולות החימום.

סילוק רעלנים ופסולת מינרלים
פעולת ההזעה בסאונת האינפרא אדום עוזרת לנקות את הגוף מזיהומים מזיקים, ממתכות כבדות, מחומצות, מנתרן, מניקוטין, מאלכוהול וכ”ד.

שיפור מצב העור
הסאונות הפעולות על האור האינפרא אדום מזרימות דם וחומרים מזינים לנימים, תוך המרצת מחזור הדם, העור נהיה בוהק ורענן לאחר טיפול בסאונת האינפרא אדום. סילוק הרעלנים גם הוא גורם לעור להראות צעיר יותר ומלא חיים. סאונות האינפרא אדום גם מסייעות לריפוי אקנה וכמו כן משפרות את מרקם צבע העור וגמישותו.

חיזוק המערכת החיסונית
חום מלאכותי נגרם ממצב בו טמפרטורת הגוף הפנימית עולה. הגוף מדמה חום ובכך מייצר הרבה כדוריות לבנות, דבר המשפר את עמידותו כנגד נגיפים זרים.

הפחתת לחץ ותשישות
הישיבה בסאונה עם קרני החום האינפרא אדום משחררת את כל הלחץ והמתח שצברנו במשך היום – אחרי טיפול מרגישים רעננים יותר, חזקים יותר וצעירים יותר. נצלו את התכונות המיוחדות של שיטת ה-InfraSpa וספרו לחבריכם.

הורדה במשקל -להיפטר מהמשקל המיותר
ה-InfraSpa היא ההזדמנות להיפטר ממשקל מיותר בדרך נעימה, נוחה וזולה.

בדור שלנו, לא כמו בעבר, אנשים התחילו לטפל בבריאות שלהם וכל האמצעים כשרים. המשקל העודף – בעיה חמורה של הרבה מאד אנשים מתבטאת גם בהתקפי לב, סוכרת ושלל מחלות. השוק מציע כיום “תרופות פלא”, תערובות, מנגנונים ואף בגדים מיוחדים, כל זאת ועוד כדי להיפטר מהמשקל המיותר.

אין שום הגיון בהחדרת כימיה וכל מיני שיקויים מוזרים לגוף שרק מזיקים לגוף שלנו. השכל הישר מוביל אותך לפתרון בעיית המשקל העודף: דיאטה מאוזנת, פעילות גופנית והוצאת פסולת מהגוף – זה מה שהגוף שלנו דורש. אם כבר ניסיתם את כל שיטות ההרזיה שלא הניבו תוצאות, אולי הגיע הזמן לשנות דיאטה: הוסיפו לתפריט שלכם פירות וירקות טריים, בשר דל שומן ודגים והימנעו ממתוקים וממזונות עמילניים( סאונה יבשה עיצוב הבית).

פעילויות גופניות מומלצות הן ג’וגינג, ריצה, אופניים, שחייה וטניס. פעילויות אילו עוזרות לך להיפטר מהמשקל העודף, ותורמות להרגיש מלאי חיוניות. מצב הרוח שלנו משפיע על המשקל. החלק העיקרי בריפוי הגוף נעשית על ידי הוצאת הרעלנים – טיהור הגוף מחומרים מסוכנים.

סאונה יבשה עיצוב הבית מחדש

סאונה יבשה עיצוב הבית

להיות מלא חיים
תהליך רענון מונע הזדקנות מתקיים על ידי סילוק פסולת כימית מהגוף על בסיס קבוע. טיפול יומיומי להוצאת רעלנים צריך להיות נעים, מהיר ופשוט, ואין יותר מתאים משיטת ה-InfraSpa. רובינו רוצים להראות ולהרגיש צעירים בכל גיל ולמרות התועלת בשימוש בקרמים, בתרחיצים בצריכת מזון בריא ובפעילות גופנית, נשארת בעיית סילוק חומרים מזיקים שממשיכים להצטבר בתוך הגוף.

אנשים רבים אינם מבינים מדוע הם נראים מבוגרים יותר או מתעייפים בקלות. למעשה, מידי יום אנחנו צוברים “מטען” של חומרים מזיקים ממגוון מקורות: מפלטי מכוניות, אבק מהרחוב או מהבית, מזון, משקאות, סיגריות, ותוצאה מכך הגוף שלנו נעשה “מזוהם” וסאונה יבשה עיצוב הבית מחדש.

הקרמים מרטיבים את העור מבחוץ, האוכל הבריא מספק לגוף מינרלים וחומרי מזון חיוניים, והפעילות הגופנית עוזרת לתפקוד הלב, אבל כל אותם חומרים מזיקים נמצאים עדיין בתוך הגוף, וגורמים לתחושת עייפות ולמראה הרבה יותר מבוגר.

כעת נסביר איך שיטת ה-InfraSpa עוזרת לנו גם להרגיש וגם להראות יותר טוב. שיטת ה-InfraSpa מתבססת על מחממים המפזרים חום בתחום הגלים של ‘קרני החיים’ והחום הזה חודר לתוך גופינו. נא לא לבלבל קרניים אילו עם קרניים אולטרא סגולות שהם מסוכנות, או עם קרניי המיקרוגלים.

החום האינפרא אדום הוא בטוח לחלוטין. החום היוצא מבן אדם וחום ה-InfraSpa הם שווים לפי סטנדרט מאפיינים גליים. החדירה העמוקה של הקרניים והביו- תהודה הטבעי מאפשרים את הוצאת הרעלנים מגוף וכמו כן את סילוקם מהגוף עם הזיעה והשתן. אחרי טיהור הגוף, אנחנו חשים פעילים ונמרצים יותר, ונראים צעירים ורעננים.

ה-InfraSpa למען הריפוי

בשנת 1965 הרופא היפני, דר’ טדשי איצ’יקאווה קיבל פטנט על המצאת מחממי אינפרא אדום בעלי תכונות ריפוי(סאונה יבשה עיצוב הבית). שיטה זו נוצלה במשך 14 שנה במרכזי רפואה יפניים בלבד. סאונה יבשה עיצוב הבית מחדש רק בשנת 1979 השיטה נעשית גם פתוחה לציבור הרחב. יישומיים נרחבים שנעשו בתאי האינפרא אדום שייכים לרופאים יפניים. לפי המחקרים שיצאו לאור סאונה יבשה עיצוב הבית, החום האינפרא אדום עוזר לבעיות הבאות:

· אסתמה, ברונכיט
· משקל עודף, צלוליטיס
· לחץ דם גבוה, דלקת כליות כרונית
· שיגרון
· דלקת פרקים
· טחורים
· דלקת בשדיים
· כאבי מותניים, כתפיים, צוואר ושרירים
· כאב עצבי.
· רענון העור, החלקת קמטים.
· דלקות עור, אקנה.
· חבורות, פציעות, כוויות.
· הרעלה, צהבת, שחמת, דלקת בדרכי השתן.
· דלקת בקיבה ודלקת במערכת העיכול.
· בעיות בווסת ותופעות גיל המעבר.
· מיגרנות, כאבי ראש.
· סאונה יבשה עיצוב הבית מחדש
· כאב אוזניים.
· פציעות ספורט.
· הצטננות, שפעת, התקררות, חום גבוה.

ה-InfraSpa  הם התאים האינפרא אדומים הכי מבוקשים ביפן, ארצות הברית וקנדה.
· מחממי ה-SunCarbon, פטנט רשום ביפן
· מערכת היקפית של מחממים בטכנולוגית SunAround
· מחממים לרגליים
· עץ רוש קנדי – באותו איכות של רהיט
· מהדקים מגנטים MagnetLock לחיבור מהיר של הסאונה
· סאונה יבשה עיצוב הבית מחדש
· אחריות של שנה לתאים ולמחממים
· תו תקן לפי סטנדרט 9001 ISO

קטגוריות נוספות: סאונה יבשה עיצוב הבית מחדש

לוגו של וואטסאפ שלחו ווטסאפ !
דילוג לתוכן