שולחן כדורגל Lifestyle Outdoor של Cornilleau

19,800.00

שולחן כדורגל איכותי חיצוני תוצרת צרפת.
חומר כיסוי צד פלסטי עובי 25 מ”מ.
רגליים מתכתיות ריבועיות 40*100.
תוספות לשולחן: 5 כדורי משחק, לוח תוצאות ידני, בובות משחק קשיחות בצבע שחור/לבן.
מידות השולחן: אורך: 156 ס”מ, רוחב:111 ס”מ, גובה: 97 ס”מ.
האחריות היא 5 שנים על המוצר בלבד לא כולל אביזרים נילווים.
*מוצרי הספורט והכושר הינם לשימוש ביתי בלבד

קטגוריה תגית

שולחן
מידות: 156X111 ס”מ
גובה:97 ס”מ

רגליים
מבנה: קבוע מעץ

תוספות
כולל כדורים

לוח תוצאות ידני: כלול

הובלה והתקנה: 650 ש”ח

עמידות חוזק ועיצוב

שולחן הכדורגל מיוצר בלמינצית שרף רזין, כמו בשולחנות טניס החיצוניים בהם Cornilleau  מובילה את השוק העולמי שולחנות המשחק האכותיים.

למינצית שרף רזין  ( HPL High Pressure Laminate ) מציע חוסן שאין שני לו שיאפשר לך ליהנות משולחן הכדורגל של Cornilleau  במשך שנים, אפילו עשרות שנים. עם עובי של 18 מ”מ, זה שווה ערך לשלושה לוחות של שולחן טניס באיכות גבוהה מאוד, שולחן עם קשיחות ועמידות מלאה בשמש הישראלית, בגשם .

רגלי עץ אקזוטיות

עיצוב והנדסה חדשנית של רגלי העץ המחוזקות בשולחן הכדורגל הופכות את השולחן ליחודי בשל מאפייניו הטבעיים, כמו העמידות שלו בכל סוגי מזג האויר אשר מבטיחות שנים של הנאה, שולחן כדורגל בעל גימור ייחודי. בזכות טיפול אנטי-קרינה UV, הוא שומר על מראהו לאורך זמן.

עמידות לתנאי מזג האויר

ממשטח המשחק ועד לשילדת הנירוסטה, דרך עץ אקזוטי או אלומיניום, כל החומרים נבחרו ונבדקו בקפדנות כדי להבטיח את עמידותם בפני כל מזג אוויר, על מנת להציע לכם שולחן כדורגל שאפשר להשאיר בחוץ ללא חשש.

מוטות משחק מנירוסטה 15 מ”מ

מוטות נירוסטה עבים במיוחד בקוטר 15 מ”מ, מאפשרים איזון אידיאלי בין קשיחות לגמישות אשר מאפשרים משחקים מהנים ללא השפעה על המוטות אשר מותאמים לתנאי קשים.

שערים מנירוסטה

כמו כל השילדה, המטרות עשויות מפלדת אל חלד. מעבר לאסתטיקה ולאיכות שלהם, הם תורמים לאווירת המשחקים על ידי הסאונד שהם מפיקים במגע עם הכדור, מוטיבציה נוספת להבקיע שערים, אם היה צורך כזה.

משטח משחק גרפלקס

Gerflex הוא חומר ההתייחסות במונחים של כיסויי משטחים למשחקי כדורגל שולחן. מודבק בדיוק רב על לוח למינציה, ומאפשר לכדור ספין ואחיזה אופטימלית.

שחקנים מאלומיניום

בשילוב של אסתטיקה ועמידות, אלומיניום הוא החומר המועדף על מי שרציני  במשחק כדור-רגל שולחן. שחקני האלומיניום בשולחן הכדורגל של Cornilleau, הפופולריים באופן מסורתי בצרפת, הם, בגלל משקלם הנמוך, נוחים לשליטה תוך שהם מאפשרים משחק בכוח ובדיוק רב. הם מאפשרים משחק מהיר יותר מאשר שחקני פלסטיק.

פסי צד אלכסוניים

לשחק כדור-רגל שולחן גם בהקפצות לגובה, מתאפשר על ידי פסי הצד האלכסוניות הממוקמות בצידי משטח המשחק. זה מאפיין היסטורי של השותפה של Cornilleau, סטלה, איתה עבדנו על פיתוח ועיצוב שולחן הכדורגל היחודי הזה.

רגליות מפרקיות ללא החלקה מתכווננות מעל 5 ס”מ

שולחן הכדורגל שלך חייב להיות מסוגל לשמור על שטוחות מושלמת ( פלס ). להסתגל לרצפות גן לא אחידות ולמרפסות משופעות מעט. עם רפידות מפרקיות, מונעות החלקה ומתכווננות לגובה, רגליו של שולחן כדורגל Cornilleau מאפשרות לו להתאים את עצמו לכל סוגי הקרקע. אתה יכול להתקין אותו בכל מקום שתרצה ללא התפשרות על איכות סבל המשחק.

כאן תבוא כותרת רלוונטית

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תחתית למינציה בעיצוב אקולוגי

החלק התחתון של Cornilleau כדורגל בחוץ עשוי מלוחות למינצית שרף רזין. Cornilleau מייצרים עבור שולחנות הטניס שלנו , כולל שטוחות והתנגדות.

מארז חצי עבה

שולחן הכדורגל החיצוני Cornilleau עוצב כרהיט אמיתי, כך שניתן לשלב אותו בצורה הטובה ביותר בחללים חיצוניים כמו גם בפנים. הגוף, החלק העיקרי של שולחן הכדורגל, תוכנן לפיכך במיוחד כך שהפרופורציות שלו יהיו באיזון מושלם עם הרגליים וכל שולחן הכדורגל. לא דק מדי ולא עבה מדי.

רגליים משולבות בגוף

Cornilleau בחרו לשלב את כפות הרגליים בגוף מסיבות אסתטיות, אבל לא רק. הם באים לתמוך בו מלמטה, מה שמחלק טוב יותר את העומסים. בחירה עיצובית זו תורמת ליחודיות וליופי של שולחן הכדורגל תוך כדי תרומה לאיזון שלו.

קל להרכבה

מכיוון שההנאה שבמשחק לא חייבת לחכות, הכל נבנה כדי לפשט את ההרכבה של שולחן הכדורגל שלך. תוך פחות משעה עם שלושה אנשים, תוכלו להרכיב אותו ללא קושי על ידי עיון בהוראות ובדף העזרה שלנו להרכבה.

לוגו של וואטסאפ שלחו ווטסאפ !
דילוג לתוכן